Oplev Bjergmarkskolen og hils på de voksne til åbent hus

Kom til åbent hus lørdag d. 9. september. Her kan du opleve Bjergmarkskolens stemning og hilse på nogle af de voksne, du vil møde i hverdagen som elev hos os.

Tag far og mor i hånden og kom og besøg vores skole og hør om, hvordan det er at være elev her.

Besøg Bjergmarkskolen

Lørdag den 9. september 2023 kl. 10.00-12.00 inviterer vi til åbent hus på Bjergmarkskolen. Her kan I løbende droppe ind og opleve fællesskabet og fagligheden på vores skole. Søskende er naturligvis velkomne. Vi er i indskolingen (følg skiltene) og ved bålhuset.

Program for åbent hus på Bjergmarkskolen:

• Kom og oplev børnehaveklassen og hils på de voksne
  • Oplev hvordan vi arbejder med matematikkens læringsprincipper
  • Leg med robotteknologi
  • Kom til bål og snit i bålhuset
  • Kig forbi Makerspace og se, hvordan vi bruger teknologi i undervisningen
  • Bag din egen småkage - hygge og trivsel er i højsædet i SFO
  • Se vores film om, hvordan det er at gå i 0. klasse på Bjergmarkskolen

Praktiske informationer

Alle er velkomne til åbent hus, både børn der skal starte og deres søskende.

Er du og dit barn forhindret i at komme til åbent hus, er du altid velkommen til at sende en mail og booke en aftale med skoleleder Per Gjerrild på pergj@holb.dk .

Fotografering til offentlige arrangementer

Vi gør opmærksom på, at der til åbent hus vil blive fotograferet/filmet. Du har til enhver tid ret til at frabede dig dette i situationen eller at få slettet et billede. Offentliggjort materiale har til formål at vise skolens aktiviteter for både eksisterende og kommende elever og forældre.

Se video fra sidste års åbent hus

Se billeder fra åbent hus 2021

Her blev bagt småkager, ristet skumfiduser, leget med robotter og meget, meget mere...

Tryk på billedet for at se det i større format.

29.08.2023