Indskrivning og udmeldelse

Her kan du finde informationer om skolestart, skoleindskrivning og udmeldelse. Du er velkommen til at kontakte os, hvis du har spørgsmål.

Skoleindskrivning og udmeldelse

Indskrivning

Har du spørgsmål vedrørende indskrivning af dit barn på Bjergmarkskolen, så er du velkommen til at kontakte skolen på tlf. 72 36 70 10.

Du er også altid velkommen til at kontakte en af skolens pædagogiske ledere, hvis du og dit barn vil have en samtale og en rundvisning på skolen. Du kan se en oversigt over de pædagogiske ledere og hvilke årgange, de er ansvarlige for på vores side om skolens ledelse.

Udmeldelse

Udmeldelse skal ske skriftligt direkte til barnets skoleafdeling. Har du spørgsmål vedrørende udmeldelse af dit barn, kan du kontakte skolen på tlf. 72 36 78 20

Hvis du ønsker en anden skole end distriktsskolen til dit barn, skal du søge direkte hos den ønskede skole.

Vær opmærksom på, at har dit barn først skiftet til en anden skole end distriktsskolen, så kan barnet kun flyttes tilbage igen, hvis skolen har plads.

Udskydelse af skolestart

Ønsker du at ansøge om udskyde dit barns skolegang, så skal du kontakte skolelederen i dit barns skoleområde, som er den der skal tage stilling til, om det kan lade sig gøre. Det skal være særlige forhold, der skal ligge til grund for, at et barns skolestart udskydes.

Du kan læse mere om skolestart og skoleindskrivning her under.

Skolestart og skoleindskrivning

31.01.2024